Subject: Ed: Kivimäe Põhikooli müra uuringu vajadus
From: "Liis Korp" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 09:43:13 +0300

Palun registreerida

Saatja: Helin Kuldkepp <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 9. oktoober 2024 09:42
Adressaat: Liis Korp <[email-masked]>
Teema: Kivimäe Põhikooli müra uuringu vajadus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ma olen arhitekt-linnaplaneerija TLPA-s ja tegelen Kivimäe Põhikooli DP-ga
(Lauliku tn 55).

Sain Enelil Kleemannilt info, et saate aidata müra uuringu vajaduse
küsimusega.

Kas iga haridusasutusega seotud DP-ga peaks müra uuringu läbi viima? Kas
ka Kivimäe Põhikooli DP-l on seega müra uuringu vajadus?

Olen tänulik iga info eest!

Parimate soovidega

Helin Kuldkepp

arhitekt-linnaplaneerija

detailplaneeringute teenistus

planeeringute osakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>